Abigél

2012. augusztus 10., péntek

elmúlt 2 éves

Bizony!Szerdán már 2 éves lett a mi gyönyörű kislányunk!Hihetetlenül gyorsan elmúlt ez a 2 év.
Most született. Élénken él bennem, ahogy röpke 3 óra alatt kibújt és mi hihetetlenül boldogok voltunk az Apukájával. Megszületett a mi gyönyörű gyerekünk. Mostanában sokat jár a fejemben, hogy milyen volt amikor csak feküdt vagy a karunkban tartottuk, evett és aludt. Most pedig ránézek és már vissza beszél, folyamatosan csacsog. Tudja mit akar, és ügyes szobatiszta kislány. Nagyra nőtt és 2 év alatt önmagát kifejezni tudó, sok mindenben önálló kis emberke lett. Bújós, imádja ha simogatják, vagy puszilgatják. Szeretem hogy mindent meg lehet vele beszélni, és megérti, kérdezget. Imádom, hogy gyönyörű és bájos, kedves. Még a hisztijét is imádom, mert ez hozzá tartozik gyermeki énjéhez. Szeretem, hogy szót fogad, igaz mint minden gyerek sokszor már csak ha hangosabban szólok. Szeretem, hogy kreatív....és természetesen mindenki tudja, hogy mindent szeretek benne, hiszen számomra ő a legtökéletesebb ember.
A szülinapján próbáltam neki a lehető legjobb napot varázsolni. Játszottunk és elmentünk együtt fagyizni. Sütöttem neki palacsintát, és abból alkottam neki egy tortát, amin este elfújhatta a gyertyát. Az ajándékok majd vasárnap érkeznek amikor jönnek a vendégek is felköszönteni.
Sajnos tegnap estére belázasodott, de ez nem szegheti kedvünket, mert ez elmúlik, más tünete pedig nincsen. A kedve nagyon jó, és annyira jó vele lenni.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése