Abigél

2012. december 24., hétfő

megkezdtük a karácsonyozást

Az utóbbi időben eléggé megküzdöttünk Abika betegeskedésével. Nagyon köhögött meg rengeteg cucc volt az orrában és egyfolytában hányt a köhögéstől. Szóval nagyon mókás volt. Ennyit már nagyon rég mostam. Aztán elmentünk egy röntgenre és kiderült hogy tüdőgyulladása ugyan nincs szerencsére, de arcüreg gyulladása viszont van.Úgyhogy kapott antibiotikumot és talán most már átevickélünk rajta. Még a mikulás ünnepségen ott volt a bölcsiben , de sajnos a karácsonyról már hiányzott. No mindegy ez van.
Ma megkezdtük a karácsonyozást Anyósoméknál. Kapott Abi nagyon jó ajándékokat. Mondjuk a ruhákra inkább én vágytam neki de neki is tetszettek és pluszban még én is örültem:D Meg kapott még egy ilyen építő játékot is, aminek nagyon örült és egyfolytában abból alkotnak az Apukájával. Mi is nagyon jó ajándékot kaptunk. Nagyon finomat ettünk és jól éreztük magunkat. Külön meglepetés volt, hogy a sógorom átvett nekünk a kameráról pár régi felvételt és volt olyan ami Abi születése másnapján készült és annyira picike volt...!Nagyon jó volt látni. Sajnos sietnünk kellett, mert elkezdett esni az ónos eső vagy valami hasonló és még le kellett mennünk Mogyoródra. Egyben leértünk, szóval minden jól alakult.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése