Abigél

2013. március 3., vasárnap

2013 a mi évünk?

Hát az év eleje jónak ígérkezett....aztán ebbe csúszott egy kis hiba. Sajnos év elején megszűnt a munkahelyem. Úgy alakult, hogy akkor inkább letettem a nyelvvizsgámat, így hamarosan a kezembe vehetem a diplomám végre. Utána találok állást, és minden oké lesz. Ettől függetlenül azért ez az év még mindig boldogabb és jobban indul mint bármelyik a 3 év alatt mióta Tomival együtt vagyunk, legalábbis nekem mindentől függetlenül. Szóval jelen pillanatban itt tartunk!Tomi jól van viszonylag. Kezd megnyugodni,szóval még akár nyugodt is lehet ez az éve a továbbiakban :)
Abi még mindig fantasztikus. Nagyon okos, udvarias, kedves. Mondjuk nem túl barátkozó típus, mert ma odament hozzá egy kislány aki szeretett volna vele játszani, de ő inkább szégyenlősen hozzám bújt.
Egyébként nagyon kedves, és most már legalább szóba áll az emberekkel és szépen köszön mindenkinek. Nagyon nagy lányos már. Voltunk az oviban ahova járni fog. Nagyon élvezte, ott ebédelt a gyerekekkel én jóformán nem is kellettem oda, szóval gyanítom a beszoktatással nem lesz gond.Hétfőtől lekerül a pelus éjszakára i, szóval nagyon kíváncsi leszek hogy fog sikerülni a leszokás. 
Hát jelen pillanatban röviden és tömören itt tartunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése