Abigél

2013. június 22., szombat

köszönöm, nekem elég volt a kánikulából

Aki már szabadságon van az gyaníthatóan jobban viselte ezt a közel 40 fokot. Én (és gondolom még sokan mások) nem tartozom ezen szerencsések közé.Ventilátor és klíma nélkül ez valami borzasztó volt. Még szerdáig egész jól bírtam. Csütörtökön már legszívesebben hisztiztem volna mint egy kisgyerek hogy nem bírom már. Azon csodálkoztam, hogy a gyerekeknek egy hangja sem volt, nem panaszkodtak hogy melegük van,sőt alvásnál még be is kellett őket takarni mert azt kérték.
Abi is nagyon jól viselte. Otthon van ventilátor ő mégis mindig csak a játszóra akart menni, holott lent még levegőt is alig lehetett venni a melegtől.
Egyébként jól vagyunk. A bölcsiben már szünet van. Majd csak augusztusban megy legközelebb. Én is szabadságon leszek, és pihenünk egy nagyot. Apa is jól van, nagy a szerelem köztük szerencsére.
Szeptembertől Abi már ovis. Olyan gyorsan elment az idő...
Annyira okos és akkora szája van.....
Nagyon jó gyerek. Sokszor belegondolok amikor ingerültebb vagyok, hogy jobb gyereket nem is kaphattam volna, minek mérgelődök vele állandóan. Hozzá tartozik a történethez, hogy ahogy nő egyre több butaságot tud kitalálni. Mindegy valahogy túl leszünk ezeken is. Vajon tényleg kisgyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése