Abigél

2013. április 24., szerda

Egy szép reggel

Már ott kezdődik, hogy gyönyörű idő van. Olyan jó így felkelni, hogy már besüt a nap, és nem kell egy csomó ruhát felvenni.
Ma reggel a pékségben kezdtünk Abival. Kapott egy perecet és szépen séta közben eszegette. Elég korán a bölcsihez közeli parkba értünk, úgyhogy úgy gondoltam, hogy leülünk egy padra Abi egye meg nyugalomba a perecet. Olyan jó volt ott üldögélni reggel fél8-kor a parkba. Beszélgettünk, nézte a gyerekeket ahogy iskolába mennek. Békés volt minden. Így kellene indítani minden napot.
Volt egy időszak amikor Abi nem akart bölcsibe menni. Sírt reggel, mert bent is hisztis volt. Úgy döntöttünk az Apukájával, hogy megpróbálunk minél több időt hármasban tölteni, és mindent elfelejtünk amikor itthon van nincs mosogatás és egyebek, akkor csak vele foglalkozunk és játszunk. Úgy tűnik bevált a terv mert most ismét kiegyensúlyozott és boldogan megy bölcsibe. Nagyon jót tesz neki, hogy a játszóra csak akkor megyünk le mikor az apukája megjön este 6 körül. Ilyenkor már kiürül a játszótér és jóformán csak hármasban játszunk még este 8ig lent.
Én elkezdtem újra dolgozni és nagyon jól érzem magam. Hiába nekem az az élet ha nyüzsög körülöttem minimum 25 gyerek. Most én úgy érzem jól vagyok és a helyemen vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése