Abigél

2013. augusztus 7., szerda

már nem cumizik

Mióta megszületett cumizik! Első éjjel csak azzal tudtam lefejteni magamról, hogy cumit adtam a szájába. Mindig szerette a cumit, sajnos napközben is lógott a szájában, bár ezt igyekeztem minimalizálni.
Most már egy jó féléve rágta is a cumikat. Volt neki legalább 5 darab.
Úgy kezdődött a cumi fogyás, hogy egy ismerősömnél beleejtette a wc-be az egyiket. Természetesen az már ment a kukába, és nem volt hiszti meg semmi. Majd innentől ahogy egy cumit kirágott az ment a kukába. Végül a múlt héten eljutottunk oda , hogy már csak 1 cumija volt. Mondtam ne rágja mert ha ezt is kidobjuk akkor nem lesz több, mert nem veszek többet. Szétrágta! Szépen megbeszéltem vele, hogy ezt akkor most kidobjuk és innentől nincs. Láss csodát onnantól nincs és nem is kéri, nem is hiányolja. Mindenkinek büszkén meséli hogy neki már nincs cumija. Ahhoz képest amennyire ragaszkodott hozzá nem gondoltam, hogy ez ilyen könnyen fog menni!Nagyon büszke vagyok rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése