Abigél

2013. augusztus 25., vasárnap

Nyaraltunk is

Sikerült! 4 napra lementünk a Balatonra. Abi, Tomi és én vonattal mentünk le. Jó volt vonatozni, főleg hogy Abinak ez volt az első alkalom. Nagyon élvezte. 2 óra helyett 3 óra alatt értünk és a legnagyobb melegben mert délben utaztunk. De azért jó volt. Ahogy a vonatról leszálltunk átmentünk az úttesten és rögtön ott voltunk a strandon. Nagyon jó a strand. Hatalmas, tiszta és ingyenes. Felváltva bementünk Abival a vízbe. Még nem volt olyan bátor de azért élvezte a vizet. Ezután megkerestük a szállásunkat. NAgyon jó helyen volt, közel a strandhoz és nagyon hangulatos volt. Mivel vártuk a szüleimet akik csak este 11 óra fele értek le, úgy döntöttünk elmegyünk veszünk vacsorát. Sajnos bele is futottunk a rosszba, fel is háborodtunk rendesen. Mikor sétáltunk a szállásunkra Tomi meglátta kiírva hogy Gyrostál 800 Ft, de ugye menetközben csak odakapta a fejét nem is nézte meg jobban. Lementünk kértünk két gyrostálat meg egy palacsintát Abinak pluszba. Erre kihozza a pasi és 1450 Ft volt /tál. Kiderült hogy az volt kiírva hogy gyros , gyrostál 800 Ft-tól. Egyszerűen felháborító már ez is, de még pluszban az, hogy a gyrostál fűszeres csirkéből sültkrumpliból és pár odavetett zöldségből és tejfölből állt hát kiverte teljesen a biztosítékot. A legjobb, hogy a palacsinta meg olyan volt mint a gumi.
Este megérkeztek Apuék, bepakoltunk és lefeküdtünk. Másnap unokatesómék már vártak minket a parton. Körülbelül egész nap a vízben voltunk, kivéve mikor Abi kitalálta hogy homokozik a parton. 1 órát ültem vele ott, míg pecsenyére nem sültem. Este a szálláson vacsiztunk, Abi hamar kidőlt, úgyhogy társasjátékoztunk és aztán mi is lefeküdtünk. Ja volt ott egy jó kis játszótér meg még gyerekek , szóval ABi míg nem indultunk a strandra nagyon jót játszott. Hétfőn is pihiztünk a parton. Abi ugrálóvárban volt, meg körhintázott, kisvonatozott. Este elmentünk egy étterembe vacsorázni és utána megnéztük a tüzijátékot. Estére olyan szél kerekedett, hogy majdnem minket is elfújt. Kedden már nagyon változékony idő volt. Hol a fürdőruhámat akartam fölvenni, hol a melegítőmet. Délben hazaindultunk, az M7-en volt egy kis baleset úgyhogy 3 óra alatt értünk fel. Összességében nagyon jó volt.