Abigél

2012. október 20., szombat

Betegség

Nem tudom ti hogy vagytok, de mi mint a vert sereg. Én mióta a napköziben dolgozom mindent össze szedtem. Jól elkaptam valami torokfájásos vírust, amivel 2 hete küzdök és nem hogy javulna mára megint alig bírok nyelni. Tomi is elkapta tőlem, de ő még viszonylag jól van. Abika meg újra köhög, gyanítom szintén tőlem kapta el. Ezen kívül egyik éjjel belázasodott, és volt 2 laza széklete. Ennyi a tünet, szóval gyanítom a maradék fogak egyike vagy akár több bújhatott ki. Mielőtt még valaki azt gondolná hogy a fogától nem lehet láza, annak jelentem , hogy akkor az én lányom azon kivétel , akinek több foga is úgy bújt ki, hogy magas lázat idézett elő nála. Ez van, nem lehet mindenki tökéletes. De szeretem mikor állítják hogy á az nem lehet a fogától. Végül is csak az anyja vagyok alig ismerem a gyereket. Én dolgozom ilyen tropán is mert muszáj  nincs mese. Végül is a gyerekek 80%-a is betegecske, ha ők jönnek akkor nekem is mennem kell:) Elég rohanás így az élet, sokszor pedig délutánra már alig állok a lábamon, de menni kell tovább:S Kicsikét kimerít ez a betegség. Talán egyszer voltam ennél rosszabbul. Mindegy talán megküzdök vele, így a 4 nap szabi alatt. Nagyon jó hogy ilyenkor mikor pihi van azonnal letámad valami betegség amit addig elnyomtam a sok munka miatt. Na mindegy, előre a gyógyulás felé:D
Mindenkinek nagyon jó pihenést kívánunk ebben a 4 napban. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése