Abigél

2013. december 14., szombat

karácsony, tinikor?!

Először is! Még csak 3 éves, de minden nap ki tud találni valamit amivel kikerget a világból. Mi lesz vele(m) ha nagyobb lesz és tinédzser lesz????Nem öltözik, ha én azt kérem, nem jön ha hívom és stb. Közben pedig  a legjobb pillanatokban képes azt mondani, hogy Anya téged szeretlek a legjobban. Hát ilyenkor ...
Nagyon nehéz vele. Nagyon okos, nagyon csajos, és nagyon hisztis. De egyszerűen hiába kell vele sokat harcolni, hogy menjen a nap gördülékenyen, minden nap tud valami olyat produkálni, hogy elfelejtem estére mire tündérien mellettem szuszog, hogy napközben milyen hisztis vagy ellenálló volt. Ja és a legújabb, hogy olyan durcás arcot tud vágni , hogy megzabálom, miközben én is nagyon mérges vagyok rá, mert persze általában ilyenkor nem neki van igaza. Verset mond, minden héten alkot valami csodásat az óvodában ami kikerül a faliújságra, vannak neki barátai az óvodában és nagyon nagy lány már. Eddig valahogy olyan egyek voltunk, most már önálló kis különálló élete is van, nagy akarattal. Egyre jobban érzem, hogy mennyire egyedi, külön álló kis lény, akit hagyni kell kibontakozni egyre jobban. Már nem azt csinálja amit én akarok és akkor amikor én akarom. Vannak saját gondolatai és elképzelései arról, hogy mi történjen és mikor. Egyre jobban próbálom figyelembe venni az ő akaratát is. Amennyire persze normális keretek között lehet.
Kedden lesz a karácsonyuk, és lesz egy kis előadás is. Nagyon várom már!
Itt át is térnék a karácsonyra. Hihetetlen hamar eljött. Tán életemben először végre időben vagyok. Abinak már megvannak az ajándékai legalább 2 hete. A többi ajándék a héten meg lesz. Szóval jól állok. Nemsokára érkezik a tesóm is Londonból akit már nagyon rég láttam, szóval nagyon várom őt. Abi is nagyon készül a Keresztapja érkezésére. Reméljük nagyon boldog karácsonyunk lesz!!! Imádom a karácsonyt!
 Boldog Ünnepeket mindenkinek!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése